Б. Сандов: До края на годината ще имаме пилотен проект за плаващи фотоволтаици
30 млн. лева от ПУДООС може да бъдат заделени за покупка на електромобили и електрически велосипеди от определени общини, съобщи вицепремиерът пред Investor.bg
08:44 | 02.06.22 г. 10Борислав Сандов по време на интервюто за Investor.bg. Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Investor Media Group
-
Развитието на автономните превози минава през тежкотоварния транспорт
-
Apple е подновила преговорите с OpenAI за новия си iPhone
-
Печалбата на индустриалните компании в Китай намалява през март
-
Калоян Желев: ЕС прибърза със залагане изцяло на електрификацията и електромобилите
-
Fitch потвърди кредитния рейтинг на България BBB с положителна перспектива
-
Манията по AI вкара Alphabet в клуба на компаниите за 2 трлн. долара
-
Лихвите по депозитите растат и през март
-
Защо Китай отменя доставките на пшеница от САЩ?
-
Защо инфлацията в България продължава да е над средната за еврозоната?
-
Затягането на паричната политика в еврозоната се пренася бавно върху лихвите в България
-
Издръжката на БНБ за 2023 г. е близо 133 млн. лева
-
Лихвите по жилищните и потребителските заеми намаляват и през март
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
S&P 500 и Nasdaq отбелязаха най-добрата си седмица от ноември 2023 г.
1 -
Кристиан Нойер: ЕЦБ може да не е в синхрон с Фед през някои тримесечия
-
Лихвите по жилищните и потребителските заеми намаляват и през март
-
Издръжката на БНБ за 2023 г. е близо 133 млн. лева
3 -
Европейските банкови акции достигнаха най-високото си ниво от 2015 г. насам
-
Германия ще поеме допълнителни 8 млрд. евро нов дълг през 2025 г.
преди 1 година Стратегията представена ни от министър Сандов, макар и разтеглена, на дълго и широко, по същество е доста постна! Тук фотоволтаиците и термалната енергия от заглавието са само екзотика и пожелание за необозримото бъдеще! Странно погледът на читателят е насочен, по един фантастичен начин, към екопроектите, като се залагат цели за повишаване броя на закупените екоавтомобили - нещо което ще се случи и без намеса на правителството. По-реалистично е, да се разгледат възможностите за ядрени електроцентрали и не на последно място на въглищните такива! И това въобще не бива да се тълкува като ирония. Истината е, че България никога не е надвишавала квотите за вредни емисии, а не се е възползвала от плюсовете на собствените си ресурси, в които има традиционен опит - една нищожна част от този на старите страни членки! Не виждам също и нужда да коментирам визираните темпове и процедури, защото те са заложени от десетки години, като утвърден канален ред, който спазваме без никакви иновации. То просто няма такъв експертен потенциал, който да работи в по-кратки срокове, а и това, до голяма степен унищожава евентуални замърсители на природата, още на етап недалновиден и не екологичен проект. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Зелков, 'Личното ми мнение е , че може да бъде заменен част от парка с тези коли' - абцолютно съм ЗА, стискаме си ръцете. :) Дали ще го видя?.. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Дали , как и колко ще се електрифицира транспорта на държавната , общинската , и пр. администрации не го решаваме аз или ти , а шефовете на автомобилните стопанства , според пробега и техническата поддръжка ... :))) ... Личното ми мнение е , че може да бъде заменен част от парка с тези коли . Във всички държави със собствено производство , държавата прави преференциални поръчки , съответно им клякат самите производители ... Справка , виж колко струваха аудита топ модел за немският парламент , и после виж колко струва ти да си купиш същият топ модел ... :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Не виждам нищо лошо цялата държавна администрация да мине на "ония "ловешки електрички :) Дали ще го видя?.. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година "Ония" в Ловеч, стартира стрителството края на този началото на другият месец. Мислим даже са започнали и пробни производства и напасване на компонентите дето ще се произвеждат у нас. Количката голям % ще е напълно произведена у нас. Няма да е нещо топ ъф дъ топ , но все пак ... Гледах ревюта , бавно зарежда батерията , но за тия кинти ще е така , електрическата дачия също доста бавно зарежда ... :))) ... Малко шумно работи климатика , но нядявам се това ще го компенсират . Аз лично ще поръчам една , да видим на какви схеми за изплащане ще я предложат . Напълно ми върши работа за софийският търговец като пробег и товарен обем , а и вече има доста зарядни из София , дано ги направят повече , защото ще се напълни с електрички бързо ... !! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Пфууу ... най-накрая ... Голямо браво за геотермалното отопление. Приблизително под 1/3 от Софийското поле има гетермално поле с около 80 градуса на сравнително плитка дълбочина. Ако успеят с три четири централи да вадят топлото и да отопляват половин София... Браво! И за зарядната мрежа браво! Инфраструктурата само да подготвят за нея, без да изграждат станциите пак ще е голямо постижение. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Един от най-вредните хора за държавата ни. Чист пример за еко-изнудвачите - спираха стотици ключови инвестицонни проекти, но не спряха застрояването по морето. Получаваха парите обаче от чуждестранни лобита от Сърбия, Гърция и Русия. Сега на запата с парите на хората и с повече власт няма да видим нито един голям нов обект. Добре е, че поне Караджов разбра, че му подливат вода и спря да ги цитира, че много се излагаше първите 3 месеца - бързичко обаче разбра, че няма да има АМ Струма, АМ Черно море. За тунел под Шипка края април трябваше да е подписан договор ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Да вземат от ония, къде ще ги правят в Ловеч. Тъкмо ще подпомогнат местната икономика :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Ако бяхте прочели интервюто, щяхте да прочетете следното: А и самото Министерство на околната среда и водите отваря в най близко бъдеще обществена поръчка за закупуване на пет електрически превозни средства. Защото нямаме такива и е малко странно аз като вицепремиер по климатичните политики, натоварен с реформата за електрическа мобилност, да трябва да се превозвам с дизелов автомобил, макар и от висока категория и стандарт Евро 5. Така че ще закупим няколко превозни средства през наш вътрешен бюджет и с това ще се стремим да даваме и примери за останалите власти и министерства. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Колко политици имат ел.коли/колела/тротинетки и каквото друго се движи на ток? Сандов имаше снимка, как слиза от ауди, което харчи вероятно 10/100 градско. Не би ли следвало те да дадат пример на останалите и да минат на ел.превозни средства? отговор Сигнализирай за неуместен коментар